مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مهر 1401 ساعت 20:022022-10-16ورزشي

لیگ برتر والیبال| کامبک شهدابی ها و نخستین شکست پرافتخارترین ها مقابل راهیاب ملل


در هفته چهارم لیگ برتر تیم شهداب یزد با کامبک در ست سوم موفق به شکست میزبان خود شد و پیکان تهران مقابل راهیاب ملل مریوان نخستین شکست خود را تجربه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هفته چهارم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران امروز یکشنبه 24 مهرماه با هفت دیدار در شهرهای سیرجان، اردکان، مریوان، گنبد، ارومیه، اصفهان و آمل بدون تماشاگر پیگیری شد.

تیم شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی در پنجمین مسابقه این هفته و در سالن مخابرات اصفهان میهمان گیتی پسند بود و سه بر دو میزبان را شکست داد.

گیتی پسند در ست های اول و دوم 25 بر 22 و 25 بر 19 حریف خود را شکست داد، اما از ست سوم تیم شهداب یزد با کام بک نتیجه را به نفع خود تغییر داد و با امتیاز 30 بر 28 پیروز میدان شد.

یزدی ها در ست های چهارم و پنجم هم با امتیازهای 25 بر 22 و 15 بر 12 حریف را شکست داده و بازی را به نفع خود به پایان رساندند و دو امتیاز کسب کردند.

حسین پورکاشیان، مجید محسنی شوشتری، داود نافعی و احمد سرمست به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و داور دوم نقش آفرینی کردند و این مسابقه به مدت 175 دقیقه ادامه یافت.

در این دیدار بهزاد حیدرشاهی از شهداب یزد و محمد بربست از گیتی پسند کارت زرد گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ برتر والیبال| کامبک شهدابی ها و نخستین شکست پرافتخارترین ها مقابل راهیاب ملل

لیگ برتر والیبال| کامبک شهدابی ها و نخستین شکست پرافتخارترین ها مقابل راهیاب ملل